Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de vragen die ons het meeste gesteld zijn.

1. Heb ik een account nodig om op Online Hardloopkleding een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, om bij ons te kunnen bestellen hoeft u niet beslist een account bij ons aan te maken. In de loop van de afronding van uw bestelling wordt u wel gevraagd of u wil dat wij uw gegevens voor een volgende bestelling bewaren, maar dit is niet verplicht. U kunt dus eenvoudig bestellen zonder een account aan te maken.


2. Hoe kan ik betalen?
Bij Online Hardloopkleding kunt u betalen door middel van:
- Ideal (internet bankieren via uw eigen bank)
- vooraf overmaken op onze rekening
- rembours (de meerkosten voor deze betaalmethode bedragen € 15,00)


3. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen bij alle bestellingen € 1,95. Het retour zenden van een bestelling is voor u gratis.


4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Het is ons streven op onze site alleen artikelen aan te bieden die wij daadwerkelijk zelf op voorraad hebben liggen en meteen aan u kunnen leveren. Daardoor kunnen wij u ook altijd een korte levertijd garanderen. Afhankelijk van het moment op de dag dat u uw bestelling plaatst en de hoeveelheid bestellingen die wij moeten verwerken, is onze levertijd 1 à 2 werkdagen. U hoeft dus gegarandeerd nooit lang op uw aankopen te wachten. Mocht onverhoopt een vertraging ontstaan, dan zal u daar altijd over geïnformeerd worden.


5. Kan ik een reeds geplaatste en ook al betaalde bestelling alsnog annuleren?
Ja, dat kan. Stuur ons in dat geval een mail op info@onlinehardloopkleding.nl of neem telefonisch contact met ons op. Vermeld in alle correspondentie te allen tijde het bestelnummer.


6. Ik twijfel over de maat, wat moet ik kiezen? 
Als u bij het kiezen twijfelt tussen twee maten, kunt u het beste de grootste maat bestellen. Bij hardloopkleding is het altijd fijn als u u makkelijk in de kleding kan bewegen. 


7. Kan ik eenvoudig artikelen ruilen of retour sturen?
Ja, bij Online Hardloopkleding mag u binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling één of meerdere artikelen naar ons terugsturen. De keus is daarna aan u of u van ons een andere maat, of wellicht een ander artikel toegestuurd krijgt. Ook is het mogelijk enkel het artikel te retourneren en uw aankoopbedrag terug te kijgen.


8. Hoe én wanneer krijg ik mijn geld van een geretourneerd artikel terug?
Wanneer wij uw retourzending ontvangen hebben, zal deze zo spoedig mogelijk, maar gegarandeerd binnen 5 werkdagen, door ons verwerkt worden. Na verwerking wordt het geld vrijwel meteen door ons op uw rekeningnummer teruggestort. Als wij de verwerking en het terug betalen afgerond hebben, ontvangt u van ons een bericht om u hierover te informeren.


9. Wie betaalt het terugsturen van een artikel?
Wij betalen uw retourzending. Het retourneren is dus gratis voor u. Om het retourneren van een artikel makkelijk voor u te maken hebben wij een antwoordnummer. Als u de retourzending aan ons antwoordnummer adresseert, hoeft u de zending niet te frankeren. Verzending wordt dan automatisch door ons betaald.


10. Kan ik onbeperkt zendingen kosteloos retourneren?
Nee, helaas gaat dat niet. Wij betalen twee retourzendingen voor u. Mocht het onverhoopt noodzakelijk zijn een bestelling drie of zelfs meerdere keren retour te sturen, dan zijn de verzendkosten voor de retourzending na de tweede keer voor u. In de tussentijd hebben wij dan echter al regelmatig contact met u gehad en zullen we er altijd naar streven coulant en soepel met u en met onze regels om te gaan.


11. Waarom is mijn retourzending nog niet verwerkt? 
Uw retourzendingen stuurt u naar ons antwoordnummer. Via ons antwoordnummer wordt uw zending door Post NL doorgestuurd naar onze postbus. Deze route duurt iets langer dan uw gewend bent wanneer u normaal iets op de post doet. Gemiddeld duurt het 4 à 5 werkdagen voordat wij via deze route uw zending terug ontvangen.  Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, zullen wij deze zo spoedig mogelijk en sowieso binnen vijf werkddagen voor u verwerken.


12. Hoe lang heb ik garantie?
Na ontvangst van uw bestelling, heeft u een jaar lang garantie op uw aankoop. Uw aanvraag op garantie zal niet gehonoreerd worden als duidelijk naar voren komt dat beschadiging het gevolg is van:
- opzet, nalatigheid of onzorgvuldig gebruik,
- slecht onderhoud,
- normale slijtage,
- overmatig gebruik en
- oneigenlijk gebruik.


13. Kan ik mij in geval van een geschil tot een derde partij wenden? 
Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Dit is een onafhankelijke stichting die als doel heeft consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels. Als u in geval van een geschil met ons niet tot een u tevreden stellende oplossing komt, kunt u te allen tijde contact opnemen met de geschillencommissie van Webshop Keurmerk

Mocht u een andere vraag hebben, neem dan contact met ons op via info@onlinehardloopkleding.nl  of via telefoonnummer 024-8456945.

 

© 2010 - 2018 Online Hardloopkleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel